Ten pes, ten pes, ten pes...

Natahoval jsem ruce
Natahoval jsem ruce kdo mě povede
Natahoval jsem ruce a všichni křičeli

A všichni křičeli kouleli očima a mávali rukama
Mávali rukama šel jsem na dvůr rýt klacíkem do písku
Šel jsem na dvůr rýt klacíkem do písku a po domě běhal muž se sekerou

Po domě běhal muž se sekerou bylo mi tuším pět
Po domě běhal muž se sekerou a rozbíjel kuchyňskou linku
Kuchyňskou linku na splátky a taky psa mi zabil

A taky psa mi zabil
A taky psa mi zabil půlroční fenku pinče
Půlroční fenku pinče chtěla se věčně mazlit

Chtěla se věčně mazlit muž se sekerou ji zabil
Chtěla se mazlit muž se sekerou ji zabil v domě na Nádražní 481
V domě na Nádražní 481 kam jsme odnesli své věci

Kam jsme odnesli své věci když je otec nechal v dešti na ulici
Nechal je v dešti na ulici pár dek a náklaďák mi rozbil
I ten náklaďák mi rozbil nesl jsem v něm štěně

Nesl jsem v něm štěně říkal mu teď bude dobře
Teď už nám bude dobře doma na 481
Na 481 babička totiž říkala že domov je pouze u otce

Babička říkala domov je u otce ona jediná nikdy neječela
Ona jediná neječela tak jsem jí věřil že nemám domov
Tak jsem jí věřil že nemám domov jenom to číslo na poštovní obálce

Jenom to číslo na poštovní obálce kdopak by řekl co všechno znamená
Jenom to číslo na poštovní obálce musím si opláchnout obličej
Musím si opláchnout obličej pokud mám pokračovat …